Wojewoda Śląski ogłosił, w ramach akcji promocyjnej numeru alarmowego 112, konkurs na stworzenie projektu Maskotki 112.
Konkurs adresowany jest do uczniów klas IV, V i VI szkół podstawowych oraz gimnazjalistów.
Projekt graficzny Maskotki 112 na papierze typu brystol w formacie A3 lub A2 może być wykonany w następujących technikach plastycznych: pastel, farby plakatowe, tempera, pisaki, grafika collage. Konkurs ma na celu m.in. podniesienie świadomości dzieci i młodzieży w zakresie funkcjonowania numeru alarmowego 112 oraz rozwijanie kreatywności, umiejętności wyrażania myśli i uczuć w formie plastycznej. W załączniku do tej informacji publikujemy regulamin konkursu.
Organizatorami konkursu są: Wydział Centrum Powiadamiania Ratunkowego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz Śląski Kurator Oświaty.
Prace konkursowe należy przesłać lub dostarczyć osobiście do 24 czerwca 2016r. do Wydziału Centrum Powiadamiania Ratunkowego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice. Ocena prac oraz wytypowania zwycięzców przez jury, w skład którego wejdą przedstawiciele organizatorów konkursu, nastąpi do 2 września 2016 r.Ogłoszenie wyników, któremu towarzyszyć ma wystawa nagrodzonych prac w Westybulu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, planowane jest na 8 września 2016 r.
Spośród prac nagrodzonych jury wybierze te, które będą stanowiły materiały promujące numer alarmowy 112 na terenie województwa śląskiego.